PRETECT

  • Flexible ICT solutions
  • Thinking outside the box

Support

Met PRETECT software bent u verzekerd van ondersteuning. Hiermee waarborgt u de continuïteit van uw product. Er is een actief versiebeleid dat er zorg voor draagt dat de software mee gaat met de tijd. Nieuwe technologische ontwikkelingen en regelgeving worden in de software meegenomen.

Support desk

De support desk verzorgt 1e en 2e lijns support. Vragen over het dagelijks gebruik en problemen die u ondervindt worden door de support desk opgelost.

Actief versie beheer

Er komen regelmatig nieuwe versies beschikbaar voor PRETECT. Versies kunnen variëren van patches en minor updates tot major releases. Bij het gebruik van de webbased SaaS oplossingen kunnen nieuwe versies nog frequenter doorgevoerd worden. Hierdoor is nieuwe functionaliteit sneller beschikbaar. Nieuwe versies bevatten over het algemeen meer functionaliteit en verbeterd gebruiksgemak. Daarnaast zullen de nieuwe versies er voor zorgen dat u up-to-date blijft met de platforms waar u mee werkt.

Service Level Agreement

Indien onze standaard service niet voldoet aan uw eisen, kunt u kiezen voor een Service Level Agreement op maat. Hierbij worden afspraken vast gelegd die passen bij uw organisatie.

Cursussen

PRETECT verzorgt cursussen voor het gebruik van de software. Er zijn cursussen voor elke PRETECT module. De cursus en de hulp bij de inrichting van PRETECT zorgen er voor dat u snel aan de slag kunt.

Hosting

Onze SaaS producten worden gehost bij gecertificeerde organisaties. Wij monitoren de gehoste servers en leveren support voor uw gehoste applicatie.