PRETECT Supplier Portal
Waarom zou u dubbel werk doen? Waarom zou u onnodig tijd stoppen in de communicatie met uw leveranciers? Met het PRETECT Supplier Portal maakt u de leverancier onderdeel van uw werkproces. De informatie over de geleverde diensten of goederen is direct beschikbaar en u kunt sneller actie ondernemen indien dit nodig is.
Het PRETECT Supplier Portal wordt onder andere gebruikt om de inhuur van externe beveiliging te begeleiden. Hoeveel beveiligers zijn er nodig? En voor welke tarieven worden deze geleverd? Is er verschil tussen de geplande uren en de daadwerkelijk uitgevoerde uren? Wat betekent dit voor de kosten? Met de module houdt u oog op dit proces. U plaatst een aanvraag voor externe beveiligers via het portal. De leverancier accordeert de aanvraag en de diensten worden direct ingepland tegen de afgesproken tarieven. Ook last-minute wijzigingen lopen via het portal. Hierdoor wordt het proces efficiënter en sneller, zowel voor de security manager als de leverancier. U kunt het Supplier Portal ook gebruiken om transporten aan te melden. In dit geval zal de leverancier zijn transport in het portal melden zodat u op de hoogte bent wanneer en wat er geleverd wordt. Misschien zijn er nog andere werkzaamheden van leveranciers die u in uw systeem wilt laten vastleggen. Met deze module zijn er mogelijkheden om dit te integreren.
Voor wie?
Het PRETECT Supplier Portal is voor de security manager die hiermee het managen van de security organisatie kan uitbreiden naar de leveranciers. Voor de leverancier geeft het duidelijkheid over de aangevraagde diensten.
Welke functionaliteit heeft PRETECT Supplier Portal?
Automatiseren van aanvragen van diensten bij leveranciers |
Het aanmelden van transporten |
Uitvraag van extern beveiligingspersoneel |
Uitgebreide tariefstructuur |
Controle op geplande en gerealiseerde uren |
Controle op geplande en gerealiseerde kosten |
Inzicht in de aanvragen voor de leverancier |
Duidelijkheid in de planning voor de leverancier |
Duidelijkheid in de kosten voor de leverancier |
Sneller communiceren via het portal |
Wijzigingen in de planning sneller door te voeren |
Bekijk hier de prijzen, stel een vraag of vraag een demonstratie aan.
Terug naar het overzicht PRETECT Security.
PRETECT Security, Safety, Quality
Organisaties die gebruik maken van PRETECT
Werken in de cloud
PRETECT kan intern in uw organisatie geïnstalleerd worden, maar kan ook als cloudapplicatie worden gebruikt. De cloudapplicatie (PRETECT SaaS) heeft het voordeel dat u geen IT-beheer en geen IT-beheerkosten heeft. Altijd bereikbaar, veilig en gemakkelijk te starten.
Software as a Service
SaaS staat voor Software as a Service. SaaS producten zijn oplossingen in de cloud. U neemt het gebruik af als een service met een maandabonnement. Dit betekent:
- Geen investering
- Gemakkelijk beginnen
- Gemakkelijk uit te breiden
- Gemakkelijk stoppen (geen risico)
- Geen interne IT kosten
- Geen IT beheer kosten
Het maakt de SaaS oplossing laagdrempelig en eenvoudig om te proberen!
Virtual Private Server
Het plaatsen van uw informatie in de cloud vraagt vanzelfsprekend aandacht voor de veiligheid van deze informatie. Wij bieden daarom onze klanten aan om te werken met een VPS (Virtual Private Server). Hiermee heeft u een eigen omgeving op het internet die beveiligd kan worden met een firewall. Zo krijgen alleen de IP-adressen die u wenst toegang tot de applicatie.
ISO27001 gecertificeerd
PRETECT Software is ISO27001 gecertificeerd. De ISO27001 is een internationale standaard voor het procesmatig implementeren, onderhouden en verbeteren van de security. Bij de certificering wordt ons security-beleid gecontroleerd. Daarbij wordt gekeken naar risicobeheersing, incident management en het security-bewustzijn. Voor onze klanten betekent dit certificaat dat security een continu aandachtspunt is.