PRETECT Supplier Portal

Waarom zou u dubbel werk doen? Waarom zou u onnodig tijd stoppen in de communicatie met uw leveranciers? Met het PRETECT Supplier Portal maakt u de leverancier onderdeel van uw werkproces. De informatie over de geleverde diensten of goederen is direct beschikbaar en u kunt sneller actie ondernemen indien dit nodig is.

Het PRETECT Supplier Portal wordt onder andere gebruikt om de inhuur van externe beveiliging te begeleiden. Hoeveel beveiligers zijn er nodig? En voor welke tarieven worden deze geleverd? Is er verschil tussen de geplande uren en de daadwerkelijk uitgevoerde uren? Wat betekent dit voor de kosten? Met de module houdt u oog op dit proces. U plaatst een aanvraag voor externe beveiligers via het portal. De leverancier accordeert de aanvraag en de diensten worden direct ingepland tegen de afgesproken tarieven. Ook last-minute wijzigingen lopen via het portal. Hierdoor wordt het proces efficiënter en sneller, zowel voor de security manager als de leverancier. U kunt het Supplier Portal ook gebruiken om transporten aan te melden. In dit geval zal de leverancier zijn transport in het portal melden zodat u op de hoogte bent wanneer en wat er geleverd wordt. Misschien zijn er nog andere werkzaamheden van leveranciers die u in uw systeem wilt laten vastleggen. Met deze module zijn er mogelijkheden om dit te integreren.

Voor wie?

Het PRETECT Supplier Portal is voor de security manager die hiermee het managen van de security organisatie kan uitbreiden naar de leveranciers. Voor de leverancier geeft het duidelijkheid over de aangevraagde diensten.

Welke functionaliteit heeft PRETECT Supplier Portal?

Automatiseren van aanvragen van diensten bij leveranciers
Het aanmelden van transporten
Uitvraag van extern beveiligingspersoneel
Uitgebreide tariefstructuur
Controle op geplande en gerealiseerde uren
Controle op geplande en gerealiseerde kosten
Inzicht in de aanvragen voor de leverancier
Duidelijkheid in de planning voor de leverancier
Duidelijkheid in de kosten voor de leverancier
Sneller communiceren via het portal
Wijzigingen in de planning sneller door te voeren

Terug naar het overzicht PRETECT Security.

PRETECT Security, Safety, Quality


PRETECT Software Boxes.

Organisaties die gebruik maken van PRETECT


Logo Gemeente Amsterdam Logo Gemeente Utrecht Logo Provincie Zuid Holland Logo Rijkstoverheid Logo Teylingereind Logo Erasmus Universiteit Rotterdam Logo VU Logo Rijksmuseum van Oudheden Logo Rabobank Logo PostNL Logo Efteling Logo Uniper Logo Kroonenberg Groep Logo Parnassia Groep Logo Haga Ziekenhuis Logo Streekziekenhuis Koningin Beatrix Logo Sein Logo Koningklijke Joh. Enschede Logo Idemia Logo Proseco Global Security Heineken

Werken in de cloud


PRETECT kan intern in uw organisatie geïnstalleerd worden, maar kan ook als cloudapplicatie worden gebruikt. De cloudapplicatie (PRETECT SaaS) heeft het voordeel dat u geen IT-beheer en geen IT-beheerkosten heeft. Altijd bereikbaar, veilig en gemakkelijk te starten.

Software as a Service


SaaS staat voor Software as a Service. SaaS producten zijn oplossingen in de cloud. U neemt het gebruik af als een service met een maandabonnement. Dit betekent:

  • Geen investering
  • Gemakkelijk beginnen
  • Gemakkelijk uit te breiden
  • Gemakkelijk stoppen (geen risico)
  • Geen interne IT kosten
  • Geen IT beheer kosten

Het maakt de SaaS oplossing laagdrempelig en eenvoudig om te proberen!

Virtual Private Server


Het plaatsen van uw informatie in de cloud vraagt vanzelfsprekend aandacht voor de veiligheid van deze informatie. Wij bieden daarom onze klanten aan om te werken met een VPS (Virtual Private Server). Hiermee heeft u een eigen omgeving op het internet die beveiligd kan worden met een firewall. Zo krijgen alleen de IP-adressen die u wenst toegang tot de applicatie.